Modul
CRM a marketing
- Znáte skutečné potřeby Vašich klientů?
- Chcete zabránit šumům v komunikaci?
- Víte, kolik Vás stojí marketingové akce?
Čím více informací o partnerech i zákaznících máte, tím lépe pro Vaši firmu. Samotná data Vám ale bez kvalitního vyhodnocení neposkytnou požadované odpovědi. Proto je součástí informačního systému QI modul CRM a marketing, který Vám pomůže zpracovat údaje o zákaznících, identifikovat potřeby trhu a stanovit manažerská rozhodnutí. Podpoří také organizaci a vyhodnocení různých typů akcí.
Proč si modul pořídit
- Nastaví komunikaci s trhem správným směrem: pomůže se specifikací konkrétních zákaznických potřeb.
- Zpřesňuje a zrychluje práci s klientskými požadavky.
- Usnadní přípravu podkladů pro obchodní jednání: všechny informace eviduje na jednom místě.
- Zpřesňuje zpětnou vazbu k obchodním partnerům: díky propojení Vaší pošty s QI budete mít vždy přehled.
- Vyhodnocuje náklady akcí – v průběhu můžete sledovat finanční výdaje a korigovat je.
Zdlouhavému vyhledávání podkladů pro jednotlivá jednání odzvonilo:
- Obchodní manažeři budou mít všechny potřebné informace včetně kontaktů pohromadě.
- Management rychleji a přesněji vyhodnotí obchodní případy.
- Marketingovým pracovníkům pomůže s povinnostmi, které souvisí s pořádáním kampaní.
Přehled funkcionalit
- Kontakty (osoby, obchodní partneři) a jejich spojení (mobil, e-mail apod.)
- Sledování výročí osob a partnerů
- Zobrazení partnerů na mapě, automatické stahování loga partnera
- Indikace nespolehlivých plátců, upozornění na překročení obchodního limitu
- Poptávky, leady a obchodní příležitosti
- Obchodní případy a nabídková řízení
- Obchodní schůzky, porady, telefonáty a úkoly
- Přehledy (Žebříčky odběratelů a dodavatelů, vyhodnocení obchodního týmu, datové kostky)
- Marketingové kampaně, Distribuční seznamy
- Kalendář aktivit obchodu (plánování času jednotlivých osob i celého týmu)
- Napojení na rejstříky ARES, ISIR, FINSTAT, CRIBIS, obchodní rejstřík
- Hromadné zasílání a příjem e-mailových a SMS zpráv
- Synchronizace kalendářů, kontaktů a úkolů s Google, Exchange, Office 365 a dalšími servery
- Redakční systém interní (v rámci QI) a externí (newslettery, QI Shop, QI Helpdesk)
Jak CRM a marketing pomáhá?
Trh, který oslovujete, můžete v QI rozdělit na menší celky. Například na cílové skupiny, které se vzájemně liší svými potřebami, charakteristikami a nákupním chováním. Díky tomu můžete komunikaci individualizovat a lépe než konkurence vyhovět zákaznickým potřebám. U osob i firem zaevidovaných v systému lze zobrazovat jejich výročí. Cílové skupiny můžete hromadně a automaticky oslovovat také přes SMS. Protože QI dokáže SMS také přijímat a evidovat, získáte ucelené informace.
Přesná evidence zákaznických požadavků je základem pro jejich včasné vyřízení. V QI s nimi lze snadno pracovat: můžete k nim připojovat zodpovědné osoby, priority, rozdělovat je dle typu a sledovat jejich realizaci. Protože je vše archivováno, získáte množinu dat, ze které pohodlně vyčtete zákaznické potřeby.
Snadno zastřešíte všechny informace týkající se konkrétního obchodního případu nebo jednotlivých společností i osob. Takřka okamžitě budete mít k dispozici vše, co s daným případem souvisí: například záznamy z jednání, smlouvy, nákladové i výnosové dokumenty, zpětné vazby obchodních partnerů nebo informace o jednotlivých osobách. Software archivuje například i neuhrazené pohledávky, nevykryté objednávky či přehled o zápůjčkách. Snadno si tak spočítáte, kolik Vás který klient stojí. QI umožňuje řešit nabídky v tuzemské či zahraniční měně nebo vytvářet ceníky s odlišnými slevami a akcemi pro různé trhy.
Přístup k úkolům, kalendářům, kontaktům a e-mailům z Microsoft Outlookuůžete mít i z QI. Veškerou poštu lze přímo v systému připojit například ke konkrétnímu obchodnímu partnerovi, akci nebo dokladům a archivovat. Zabráníte tak například duplicitnímu oslovení, nebo naopak nikoho z definované skupiny při rozesílání informací nevynecháte.
Můžete využít již připravené procesy, které Vám usnadní organizaci školení, workshopů, seminářů a dalších akcí. Díky nim zpřehledníte evidenci pozvaných účastníků nebo si sestavíte seznamy úkolů, které s akcí souvisí. QI umožňuje tisk pozvánek na jednotlivé akce a zasílání e-mailových upozornění v libovolném formátu. Vyhodnocení přináší už v průběhu akce – kdykoliv tak můžete optimalizovat veškeré postupy a přizpůsobovat rozpočet aktuální situaci.
CRM a marketing
Specializované funkce
Napojení na Cribis Connected
- Funkce je vhodná pro všechny firmy, které chtějí efektivně prověřit stávající i potenciální obchodní partnery, tedy své dodavatele, konkurenty a klienty z České republiky i Slovenska. K potřebným datům se dostanete přímo z QI. Výsledkem je ucelený pohled na hospodaření daného podnikatelského subjektu.
- Obchodní manažer si snadno vyselektuje potenciální klienty – o stupni rizika vypovídá například Index Cribis. Kontakt na vybrané subjekty pak zobrazí jediným kliknutím, stejně jako informace o konkrétních osobách.
- Marketingový manažer může efektivně vyhledávat nové příležitosti a prověřit míru úspěšnosti vybraných tržních segmentů – data je totiž možné filtrovat dle různých požadavků.
- Ekonomický ředitel, nákupčí, firemní právník i management prověří během chvíle finanční zdraví i obchodní vazby partnerů či dodavatelů pomocí diagramu vazeb a porovnají ekonomickou situaci subjektů v tržních segmentech.
Insolvenční rejstřík
Funkčnost ocení všechny společnosti, které uplatňují obchodní závazkové vztahy a zároveň chtějí mít pod kontrolou zpracování mezd.
Pomůže konkrétně:
- managementu, obchodnímu oddělení a nákupčím před zahájením kooperace s dosud neprověřenou firmou nebo přehledem o platební schopnosti stávajících partnerů;
- účetním a fakturantkám, které při tvorbě dokladů jednoduše zkontrolují, zda vybraný subjekt není v insolvenci;
- mzdovým účetním, protože výrazně ušetří čas při ověřování dlužníků z řad zaměstnanců před uzávěrkou mezd.